№ з/п | Зміст роботи | Термін виконання | Очікувані результати |
І. Діагностико-концептуальний етап (вересень 2016 р. - червень 2017р.) |
1. | Визначення та наукове обґрунтування теми, мети та завдань дослідно-експериментальної роботи | Вересень-жовтень 2016 р. | Наукове обґрунтування, визначення проблем та основних напрямів дослідно-експериментальної роботи |
2. | Організація науково-методичної підтримки експерименту | Вересень-листопад 2016 р. | Угоди про науково-методичне співробітництво з Волинським ІППО |
3. | Вивчення нормативно-правового забезпечення дослідно-експериментальної роботи | Листопад-грудень 2016 р. | Перелік нормативних документів |
4. | Розробка документів експерименту підготовка заявки, програми, програми І етапу дослідно-експериментальної роботи | Вересень - листопад 2016 | Заявка, програма, програма І етапу дослідно-експериментальної роботи |
5. | Формування науково-методичної ради дослідно-експериментальної роботи | Жовтень 2016 р. | Документи про створення науково-методичної ради дослідно-експериментальної роботи |
6. | Організація роботи творчої групи учасників дослідно-експериментальної роботи | Вересень 2016 р. | Наказ про створення творчої групи. План роботи творчої групи. |
7. | Проведення аналізу теоретичних положень досліджуваної теми в науковій та педагогічній теорії та практиці | Жовтень-грудень2016 р. | Каталог літератури з проблеми дослідно-експериментальної роботи |
8. | Аналіз стану освітнього середовища навчального закладу щодо проблеми. Діагностика соціально-педагогічних потреб педагогів, учнів, батьків та громадськості | Листопад-рудень 2016 р. | Визначення соціальних та педагогічних потреб. Аналіз результатів діагностики. Створення бази даних. |
9. | Проведення теоретико-методичного семінару за темою дослідження | Січень 2017 р. | Матеріали семінару, стаття |
10 | Визначення основних напрямів дослідження мотивації на здоровий спосіб життя школярів | Січень-лютий 2017 р. | Діагностичний інструментарій |
11. | Розробка критеріїв і показників для самооцінювання результатів дослідно-експерименттальної роботи | Січень-лютий 2017 р | Критерії і показники для самооцінювання результатів дослідно-експериментальної роботи |
12. | Проведення психолого-педагогічної діагностики початкового рівня готовності учасників навчально-виховного процесу до участі в експерименті | Лютий 2017 р. | Узагальнені результати діагностики |
13. | Проведення психолого-педагогічної діагностики стартового рівня мотивації на здоровий спосіб життя школярів | Лютий-березень 2017 р. | Узагальнені результати діагностики; база даних |
14. | Проведення науково-методичних заходів для педагогів-учасників експерименту | Березень-травень 2017р. | Програми та матеріали семінарів, тренінгів |
15. | Інформаційне забезпечення дослідно-експериментальної діяльності | Травень-червень 2017 р. | Стаття; інформаційні повідомлення |
16. | Розробка змісту та методики реалізації формувального етапу експерименту | Травень-червень 2017 р. | Методика проведення формувального етапу; програма II етапу дослідно-експериментальної роботи |
17. | Підведення підсумків І (діагностико концептуального) етапу дослідно-експериментальної роботи | Червень 2017 р. | Звіт про результат І етапу |
II.Формувальний етап (вересень 2017 - червень 2020р.) |
18. | Планування роботи II етапу дослідно-експериментальної роботи | Вересень 2017 р. | План роботи |
19. | Розробка та апробація моделі мотивації на здоровий спосіб життя школярів в умовах інноваційного освітнього середовища | Жовтень 2017 р- травень 2020 р. | Модель здорової особистості в умовах інноваційного освітнього середовища |
20. | Забезпечення методичного й управлінського супроводу розробки та апробації інноваційної моделі | Жовтень2017- травень 2020 рр. | Методичні рекомендації, конспекти уроків, сценарії виховних заходів |
21. | Представлення досвіду інноваційної діяльності закладу на методичних заходах міського та обласного рівнів | 2017- 2020 рр. | Матеріали методичних заходів |
22. | Створення психолого-педагогічних умов для розвитку здорового способу життя школярів | Вересень 2017р- травень 2020 р. | Психолого-педагогічні умови для інтелектуально-духовного розвитку школярів |
23. | Розробка та апробація моделі освітнього середовища, яка формує мотивацію до здорового способу життя школярів. | Жовтень 2017р.-травень 2020 р. | Модель освітнього середовища, яка формує мотивацію до здорового способу життя школярів. |
24. | Проведення занять батьківського всеобучу, проведення консультування членів родин 3 теми дослідно-експериментальної роботи | Жовтень 2017 р.- травень 2020р. | Плани батьківського всеобучу; матеріали консультувань |
25. | Діагностика рівня мотивації до здорового способу життя школярів | Листопад 2017 р. - квітень 2020 р. | Діагностичний інструментарій; узагальнені результати дослідження; база даних |
26. | Моніторинг результатів дослідно- експериментальної роботи | Квітень-травень 2017р.; Квітень-травень 2019р. | Програма моніторингу; аналітичні висновки |
27. | Проведення семінарів-тренінгів, семінарів-практикумів з метою корекції результатів експерименту | Вересень 2017р.- травень 2020 р. | Програми та матеріали семінарів |
28. | Інформаційне забезпечення експериментальної діяльності | Вересень 2017р.- травень2020р. | Статті; методичні розробки; “круглі столи”, дискусійні клуби |
29. | Розробка змісту реалізації узагальнювального етапу дослідно-експериментальної роботи | Червень 2020р. | Програма III етапу експерименту |
30. | Підведення підсумків II (формувального) етапу дослідно-експериментальної роботи | Червень 2020 р | Звіт про результати другого етапу |
III. Узагальнювальний етап (вересень 2020 р. - червень 2021р.) |
31. | Аналіз та узагальнення результатів дослідно-експериментальної роботи | Вересень2020 р.- червень2021р. | Інформаційно-аналітичні, науково- методичні матеріали |
32. | Здійснення внутрішньої експертизи результатів дослідно-експериментальної роботи | Грудень 2020 р. | Узагальнені результати дослідження |
33. | Популяризація досвіду дослідно-експериментальної роботи з проблеми | Січень - червень 2021 р. | Публікації; семінари; майстер-клас підсумкові засідання творчих груп |
34. | Проведення педагогічної ради з метою ознайомлення педагогів навчального закладу з результатами дослідження | Березень 2021 р. | Матеріали педагогічної ради |
35. | Проведення підсумкової науково-практичної конференції | Травень 2021 р. | Збірник матеріалів конференції |
36. | Підведення підсумків дослідно-експериментальної роботи | Червень 2021 р. | Підсумковий звіт |
Коментарi