/Files/images/psiholog_1.jpg

Рекомендації класним керівникам та вихователям

  • Стежте за груповою динамікою класу/групи, щоб вчасно виявляти випадки булінгу та реагувати на них.
  • Якщо Ви вважаєте, що дитина стала жертвою булінгу, перш за все переконайтеся, що це дійсно цькування, а не локальний конфлікт.
  • Заохочуйте дітей розповідати про свої проблеми вам або своїм батькам.
  • Заохочуйте батьків виявляти проблеми спілкування та взаємодії дитини в колективі, звертатись до практичного психолога.
  • Для вирішення ситуації шкільному психологу варто працювати не лише з дитиною, яка стала жертвою булінгу, чи з переслідувачем, але й з усім класом.

Для попередження та вирішення конфліктів:

• зберігайте витримку в будь-якій ситуації;

• вчасно зупиніться, намагайтесь не доводити справи до агресивного чи ворожого загострення;

• дайте можливість людині, з якою спілкуєтесь, повністю висловитися;

• критикуйте не людину, а її думку;

• ілюструйте свою позицію більше аргументами, ніж емоціями;

• всебічно аналізуйте розмови, щоб виявити свої помилки, і знати на майбутнє, як їх уникнути;

• знайдіть у поведінці, бажаннях, прагненнях своїх близьких щось хороше, зосередьтеся на цьому;

• показуйте на власному прикладі дітям, як треба правильно сперечатися;

• не переносьте своє змінене ставлення до близьких дорослих на дітей, підтримуйте з дітьми ті ж стосунки, що й раніше;

• оцініть свій емоційний ресурс у підтриманні стосунків з вороже налаштованими близькими людьми. Якщо зараз це не під силу – відкладіть на час спілкування або уникайте тем, на ґрунті яких відбуваються постійні неконструктивні суперечки;

• зміцнюйте зв’язки, розвивайте теми, які вас зближують;

• проводьте заняття з дітьми з метою формування толерантного ставлення до інших точок зору, до різноманітностей;

• надайте батькам інформацію про конфлікти, способи їх попередження та вирішення.


ПОРАДИ ПСИХОЛОГА ВЧИТЕЛЯМ

Поради вчителям для поліпшення настрою/Files/images/воспитатель.jpg

1. Будьте оптимістами! Педагогіка – наука оптимістична (утім, як і будь-яка наука, песимістичний тільки дилетант).

2. Не забувайте головного: діти – істоти парадоксальні (дорослі – теж).

3. Якщо в тебе з'явилося бажання вигнати учня з класу, вийди сам.

4. Учителю, вітайся з дітьми, це дуже важливо. Тоном, яким ви говорите "здрастуй", теж можна виховувати і піднімати собі настрій.

5. Вмійте бути ледачим! Проблема педагогів у тому, що вони розвивають бурхливу діяльність, але забувають думати про себе. Пам'ятайте: думати про себе – ваш головний обов'язок.

Кiлькiсть переглядiв: 107

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Дата останньої зміни 29 Березня 2018

Цей сайт безкоштовний!