/Files/images/vikhovna_robota_v_shkoli.gif

Виховна робота педагогічного колективу ЗОШ № 6 спрямована на реалізацію Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді», Конвенції ООН про права дитини, Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті, обласних і міських програм щодо формування в учнів ціннісних орієнтирів і ставлення та нових концептуальних підходів до виховання дітей, підлітків і молоді у національній системі освіти.

/Files/images/shema.jpg

Виховний процес у навчальному закладі здійснюється планомірно, за допомогою відповідної системи. Особливість її полягає у формуванні цілісного освітнього середовища, що містить: класно-урочну систему, комплекс заходів із позаурочної виховної роботи, вплив соціального оточення, співпрацю школи, сім’ї та громадськості.

Ключовим нормативним документом є наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, яким затверджено «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».

Відповідно до особистісно зорієнтованого спрямування виховання в центрі виховного процесу перебуває особистість Ми організовуємо свою діяльність на створення у школі сприятливого середовища для формування особистості дитини, шукаємо найбільш ефективних прийомів і методів здійснення виховного впливу на кожного учня, адже взаємодія з дітьми – це справа душі та серця, яка крок за кроком веде до спільного успіху. Формування особистості учня з активною життєвою позицією на засадах педагогіки новітніх технологій - виховна проблема, над якою працюють учителі школи.

Педагогічний колектив має напрацювання щодо форми організації виховного процесу. Декілька років поспіль у школі здійснюється цільова творча програма “Я – особистість», метою якої є формування морально-духовної, життєво компетентної особистості, яка успішно реалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.

Учителі запропонували переглянути дану форму роботи, створили ініціативну групу, яка спільно з членами МУД розширила виховний простір розвитку особистості. Враховуючи вікові особливості учнів, зміст виховної діяльності та Основні орієнтири виховання, була розроблена, доповнена, винесена на обговорення у класних колективах і схвалена творча цільова програма «Я – особистість» за такими розділами:

  • «Я – концепція»,
  • «Я – людина»,
  • «Я і праця»,
  • «Я – натураліст»,
  • «Я і мистецтво»,
  • «Я – громадянин»

у відповідності до наступних ключових ліній:

  • ціннісне ставлення до себе;
  • ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;
  • ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
  • ціннісне ставлення до праці;
  • ціннісне ставлення до природи;
  • ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

Кожний розділ відображений у річному плані роботи школи в доступному обсязі, відповідає визначеним завданням на поточний період, акцентується з позицій свого пріоритету в той чи інший період навчального року. Програма розрахована на весь період виховної діяльності конкретного класу з урахуванням вікових, індивідуальних та психолого-педагогічних особливостей учнів, метою якої є створення цілісної моделі виховної системи на основі громадянських та загальнолюдських цінностей.

Докладніше:


Роботи переможців обласного конкурсу "Творчі сходинки педагогів Волині"

Збірник творів для позакласного читання у початковій школі на патріотичну тематику "Діти єднають Україну" упорядкували: Гніровська Тетяна Миколаївна, Кушнір Валентина Антоліївна, Ліщук Світлана Володимирівна, Марчук Наталія Леонтіївна.

Автором методичних рекомендацій "НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ НУШИКІВ У КОНТЕКСТІ ВІЙНИ" є Мирончук Олена Василівна.

Кiлькiсть переглядiв: 1561

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Дата останньої зміни 04 Березня 2024

Цей сайт безкоштовний!